100 Drama Jepun Terbaik ( Mediafire Link )




  • Macam biasa, kita balik ke topik atau tajuk asal. drama jepun memang selalunya berlainan dengan drama negara lain, sebab drama diorang memang tak masuk dek akal. tengok ajelah cerita gokusen, student macam haram je perangai sorang-sorang. Kalau korang tengok yamato nadeshiko pun memang tak logik dan tak boleh diterima akal. tapi lawak memang lawak.
  • tak semua lah tak masuk dek akal, bila tengok untouchable memang jalan cerita berdebar habis. macam tue jugak kalau tengok tokyo dogs. belum layan triangle lagi. penuh dengan misteri aje dari awal sampai akhir. hehe.
  • Bila fikirkan balik, dah lama jugak aku tak tengok drama-drama jepun ni, jadi aku melilaulah dari satu blog ke blog dan dari satu website ke website yang lain. semuanya tempat nak download movie, drama, anime dan sebagainya. macam-macam ada kata orang. 
  • aku terjumpa satu website yang senaraikan 100 drama jepun paling top berdasarkan undian, dan yang lagi best, setiap satu drama tu disediakan link mediafire. memang terbaik la pemilik website ni. dah la public. tak payah nak daftar atau bayar apa-apa. harap kekal lah public tue sampai bila-bila. wakaka.



Ok. dah bagi link. selesai sudah entri ke-5 untuk bulan ni. haha. chow~

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
ikut senarai paling top la tu ek? thanks... ^__^
mohdemd berkata…
lepas aku tgk GTO terus aku meminati drama2 jepun. Arigato....
mohdemd berkata…
Lepas aku tonton GTO, terus aku meminati drama2 jepun yg lain tp blog ni bagus krn disertakan links sekali. Arigato....